Hotline 1480

Γραμμή Καταγγελιών Hotline 1480

Η Γραμμή Καταγγελιών Hotline 1480 προσφέρει ένα άμεσο, εύκολα προσβάσιμο και υπεύθυνο σημείο επαφής για τους χρήστες, έτσι ώστε να καταγγέλλουν παράνομο περιεχόμενο ή ενέργειες. Οι υπηρεσίες της γραμμής καταγγελιών αναλαμβάνουν το χειρισμό πληροφοριών από το κοινό, που σχετίζονται με αναφορές για:

  • περιεχόμενο (π.χ., φωτογραφίες) σεξουαλικής κακοποίησης παιδιών
  • ρατσισμό και ξενοφοβικό υλικό, που παραβαίνει τη νομοθεσία
  • οτιδήποτε θεωρείται παράνομο.

Η Γραμμή Καταγγελιών Hotline 1480 λειτουργεί από εξειδικευμένους και εκπαιδευμένους λειτουργούς, οι οποίοι είναι σε θέση να προβούν σε μία προκαταρκτική εκτίμηση της νομιμότητας του περιεχομένου που αναφέρθηκε, να ανιχνεύσουν την προέλευσή του και να διαβιβάσουν την αναφορά στον αρμόδιο φορέα για ανάληψη δράσης. Οι χειριστές, επίσης, είναι σε θέση να διαβιβάσουν υποψίες για παράνομο περιεχόμενο για περαιτέρω αξιολόγηση, καθώς και να συμβουλεύσουν, έτσι ώστε να προωθηθεί μία αναφορά στη Γραμμή Βοήθειας, εάν το κρίνουν σκόπιμο.

Η Γραμμή Καταγγελιών Hotline 1480 είναι προσβάσιμη μέσω προσωπικού υπολογιστή, συσκευής κινητού ή σταθερού τηλεφώνου και λειτουργεί στη βάση κατευθυντήριων γραμμών και νομοθεσιών του Εθνικού Δικαίου. Οι χειριστές της Γραμμής Καταγγελιών επεξεργάζονται τις αναφορές, μέσω της χρήσης και της υποστήριξης της Πλατφόρμας Διαχείρισης Υποθέσεων και Εργαλείων (CMPT) και λαμβάνουν τα κατάλληλα μέτρα, σε συνεργασία με εθνικούς και άλλους φορείς.

Οι χρήστες της Γραμμή Καταγγελιών Hotline 1480 μπορούν να κάνουν αναφορές και να καταγγείλουν περιεχόμενο, διατηρώντας την ανωνυμία τους, εφόσον το επιθυμούν, και σε περίπτωση υποβολής προσωπικών δεδομένων, αυτά παραμένουν αυστηρώς εμπιστευτικά.

Δευτ. - Παρ., 09:00-13:00 & 15:00-18:00 Σάββατο, 10:00-13:00

1480hotline@cyearn.pi.ac.cy

Ηλεκτρονική φόρμα υποβολής αιτήματος

Μηνύματα συνομιλίας
Δευτέρα - Παρασκευή, 15:00-17:00